Pages

Saturday, December 3, 2011

Jaybitch yawwww.

lama tak update blog. agak bersawang blog ini ye. maklumlah wa sibuk bekerja. weekend pulak schedule wa ketat dengan dating dan aktiviti liar di Jb mahupun di negeri seberang.tambahan pula baru dapat member officemate yang satu kepala,sejiwa, layan musik dan instument, sama citarasa, yang paling kool wa siap da setup band baru seusia aku mula bekerja disitu. dlm seminggu ni balik kerja je aktiviti kugiran musik. gi lunch berborak hal musik, gig, konsert fenomena lah. jb memang superb, dan rawk.gereek sehhh,!!! 
 wa dah agak suasana sini agak sesuai dgn jiwa gua. oh ye tak lupa kawan india yg rapat dan telah aku kenal lama terpisah selepas sekolah menengah, tavanesan,maran,bobby and geng2 taman U. aku bernasib baik kerana diorang masih dpt dihubungi. thanks to FB dan Whatsapp.mmg berbaloi wa beli smartphone. diorang ni mmg brotherhood. pernah ada sejarah aku muntah dlm longkang umah dia masa deepavali, angkara jus harimau bawah pokok yang bertubi2. ahh, itu cerita lama. aku dah berubah dan mereka juga dah byk berubah skrg. rata2 mereka bekerja di seberang, berkahwin dan berhijrah disini.selebihnya ada perniagaan sendiri dan ada yang menjadi Ah long,
 Reunion ini mmg penuh bermakna. menambah rangkaian sosial aku, in real life okay!. teramat di perlukan dimasa akan datang. he he he.

No comments:

iklaneka